Weekend

zaterdag, april 05, 2014

Yes: het is weer lekker weekend. Daar kijk ik in de week heel erg naar uit, haha. Eindeloos shoppen, maar voor deze keer even niet. Het is namelijk Museumweekend, en tja noem me maar nerd maar daar wil ik heel graag naar toe.




Bijna 300 musea's gaan voor korting of zelfs gratis open. Misschien dat ik de kans krijg, om een vlog te maken. Want die kans pak ik dan wel graag. Oh ja, zal ik misschien een YouTube account maken voor mijn vlogs? Laat het maar achter in de reactie's. Even snel editen en daarna van het grauwe zonnetje genieten.
Wat doen jullie? Dank je wel voor het kijken en tot ziens.
Kus, Nikita.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow