Spring Has Sprung Tag.

zaterdag, mei 03, 2014


         De lente is over een maandje weer voorbij, maar dat mocht de pret van deze tag niet tegenhouden.

Naar welke lente trends kijk jij het meeste uit?
Ik vind pastelkleuren super mooi en tof! Het zit ook vaak in die ijsjes, dus het denkt me dan ook gelijk aan de zomer.

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Crop tops, ofcourse! En ook broeken met scheuren vind ik erg gaaf.

Wat ga jij doen tijdens de vakantie in de lente?
Nou, de vakantie is al bijna voorbij, maar ik wil nog wel mijn huiswerk even afkrijgen en voor de rest genieten van de laatste week vakantie.

Wat is je favoriete lente lipkleur? 
Perzik is bij mij heel erg favoriet.

En je favoriete lente nagellakkleur? 
Ik denk dat dat perzik, lichtroze, nude, lichtpaars zijn. Ze zijn ongelooflijk mooi, dan ben ik ook blij dat het lente is.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Je bent er vast niet achtergekomen, maar p a s t e l.

Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Hmm, ja ik snap ook wel dat je dat moet drinken, haha. Ik heb niet een favoriete Starbucks voor de lente, ik drink er bijna nooit.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Ja, heel erg zelfs! Het liefst pak ik mijn vrolijke croptop, die ene fleurige broek. Maar als ik zelf moet bekennen, houd ik best wel veel van kleur en ben dan zeker ook geen grijze muis, haha. Geef mij maar het hele jaar door kleur.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Mooie bloemetjes zien en lekker ruiken aan de bloemen, de vakanties, het zonnetje, pastelkleuren, croptops, enz. Ik houd van veels te veel!

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow