Webshop VanKaarsTotServet

dinsdag, mei 06, 2014

Hallo, vandaag heb ik een artikel voor jullie over een webshop. Dit artikel heeft niet zozeer iets te maken met beauty, maar wel met lifestyle. Daar gaat mijn blog naast beauty en fashion, ook over.
Deze webshop heet VanKaarsTotServet en is een hele leuke webshop! Er is vooral veel Woon- Tuindecoratie te vinden. Je vind er heel veel kaarsen en mensen die mij in het echt goed kennen, weten dat ik gek ben op lekker geurende kaarsen. Sommige kaarsen hebben ook een toevoeging bij de glazen, soms confetti stippen op de glazen of print. Ook zijn de kaarsen verdeelt in groepen, zo heb je de 'Design Kaarsen' of wat dacht je van de 'Ambachtelijke Kaarsen?'. Ze hebben er ook Moederdag spullen, voor 11 mei, de dag dat ik jarig ben, haha. Een kijkje nemen is het zeker waard!



Social Media van VanKaarsTotServet.
Facebook: https://www.facebook.com/VanKaarstotServet
YouTubehttps://www.youtube.com/user/vanKaarstotServet/featured
Twitterhttps://twitter.com/KaarsenWebshop


You Might Also Like

3 reacties

  1. Hoi Nikita , je vroeg of ik ook op jou blog wou kijken en natuurlijk doe ik dat eventjes :). Je hebt een hele leuke blog! Ik heb alleen een vraagje , zou ik jou whatsapp nummer mogen ik zou je heel graag wat willen vragen over je lay out. Het hoeft natuurlijk niet. En als je wil kunnen we ook mailen :) Kusss xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm, jahoor. Je mag mijn mail wel en dan geef ik mijn nummer zodat niet iedereen het weet. Mijn email is nikita64@live.nl

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow