Review Knit & Fashion

zaterdag, juni 07, 2014

Elk meisje droomt wel van een walhalla van sieraden die goedkoop zijn, ik heb een een webshop gevonden. Of is het alleen maar een droom? Een tijdje geleden heb ik een startend bedrijf gemaild; Knit & Fahion. Zij hebben echt heel veel leuke hebbedingetjes en accessoires. Zo kun je daar ook herenarmbandjes vinden, ideaal voor je vader, vriend, broer, neef en noem maar op. Laatst toen ik weer op de Facebook van Knit & Fashion keek, zag ik een sleutelhanger maar dan in de vorm van een smiley! Het maakt mijn dag wel wat vrolijker en al deze sieraden zijn handgemaakt! Hoe tof is dat?


In het begin dacht ik dat ik veel kleren zou vinden, dat heb ik tot nu toe niet echt gevonden, maar fashion heeft natuurlijk ook nog veel meer andere betekenissen. Ik heb wel laarzen gezien, in de stijl van indianen! Heel erg trendy en hip, dat is vooral waar het bedrijf over gaat. Een dikke pluspunt is hier, dat mag wel gezegd worden, de verzending. Je bestelt het op een dag en de volgende dag komt het binnen! Dat is natuurlijk wel echt superhandig, voor als je snel dat ene cadeautje binnen moet slepen. En wat dacht je van de heerlijke lekkere zachte telefoonhoesjes voor jouw mobiel? Toen ik verder keek, ging mijn hart plots niet meer kloppen. Ja, ik zag het heel erg duidelijk. Een minion sleutelhanger! I love minion's. 

Dan gaan we het nu hebben over de sieraden die ik heb mogen ontvangen van deze bedrijf. Het zijn twee hele schattige sieraden! Eentje die je twee keer om je pols wikkelt, die mintgroen is met wit en een die roze met wit is en als detail een anker heeft. Persoonlijk gaat mijn voorkeur meer naar het roze armbandje, because i love roze en ankers! Zelf heb ik het roze armbandje een keer naar school gedragen en ik kreeg best wel veel leuke reacties zoals "Mooi!" en "Leuke armband!". Dat maakt het natuurlijk leuker om de armbandjes te dragen.

Op Knit & Fashion kan je best wel veel het marinethema vinden, dus armbandjes met een stuurtje of met een anker. Heel erg tof en leuk! Deze webshop is echt heel erg leuk. Soms geven ze ook nog winactie's op hun Instagram en/of Facebook. Dat is altijd leuk, want een winactie is niet erg verkeerd ;). Neem gauw een kijkje op deze leuke website, want ik denk wel dat je het erg leuk gaat vinden!

LINKS VAN KNIT & FASHION:
Instagram: http://instagram.com/knitandfashion of @knitandfashion
Twitter: @Knitandfashion


Ga jij ook wat daar wat bestellen of zijn er juist dingen tegen gevallen? Tell it me.
XO NIKITA.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow