Essence 04 Crush On Blue

donderdag, juli 31, 2014


De Essence Wave Goddess, dat is de nieuwe zeldzame collectie van Essence en ik kon een nagellakje bemachtigen. Mijn laatste artikelen gaan vooral over doucheproducten en verzorging en vandaag wil ik jullie weer verassen met een artikel over de Essence 04 Crush On Blue nagellak.





Als eerste ziet het lakje er van de buitenkant er goed verzorgd uit en ziet het er zeldzaam uit. De "normale" lakjes van Essence hebben geen wikkel of zo'n mooie lettertype op de pot. Ook heeft is het lakje vierkant en niet in een ovale vorm. Op de wikkel staat: "WAVE GODDESS", de naam van het collectie! Ook apart vind ik, staat de nummer en de naam van het lakje. 04 Crush On Blue dus.



Het is een ontzettend mooie kleur, met alle zeetinten er in terug verwerkt. Ook zit er een lichte shimmer in verwerkt, die het lakje mooier maakt. Het lakje gaat goed en gemakkelijk open. Als ik de kleur op mijn nagels aanbreng, ruik ik iets vies. Of het ligt aan mijn basecoat, die trouwens ook van Essence is of van dit lakje. Het is een niet frisse, lekkere geur! Niet zo aangenaam en een minpunt van dit lak. Ook neigt dit product naar de dikke kant, dus moest ik paar keer lakken voordat het goed en mooi er aankwam.



Essence 04 Crush On Blue ligt nu in de winkels voor €1,89.
Hebben jullie dit lakje ook in jullie collectie? 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow