FA Vitamine E & Guava

donderdag, juli 03, 2014


Binnenkort hoef je niet veel meer fruit te kopen om je huid goed te doen, daar heb je tegenwoordig al douchegel voor. Op de FaceBook-pagina van FA zag je het misschien al, FA lanceerde drie Vitamin & Power douchegels. Zelf kon je aan een soort winactie meedoen, waarbij je kans maakte op deze fantastische douchegels. Vandaag heb ik een review over een douchegel van deze nieuwe FA lijn. Ik had dan niet gewonnen, maar kopen voor een review vond ik het waard.


Ik ben echt dol op frisse douchegels in de lente en zomer, en daar komen deze drie varianten goed van pas bij. Dit zijn de drie varianten: Vitamine B & Honey Melon, Vitamine E & Guava en Vitamine C & Pink Grapefruit. En de tweede test ik vandaag voor jullie!


De Vitamine E zorgt voor een intensieve huidverzorging. Ah, dat is echt heel fijn! Ook verwent het het lichaam en zintuigen, gewoon heerlijk om te ontspannen na een dag school of werk. Het heeft een heerlijke, frisse geur. Ik ben er echt dol op. De kleur zelf heeft een soort van lichtgroenachtige kleur, heel mooi.


De verpakking is zoals altijd het zelfde, zo kun je hem goed herkennen. Ook is hij transparant, dit is handig voor als je wilt weten hoeveel je nog over hebt en of je een nieuwe moet aanschaffen. Hij komt er heel fijn uit, geen uren wachten voordat er maar een druppeltje uitkomt dus! Op de achterkant van de verpakking zit duidelijke informatie. Er zit 250 ml in de verpakking, zo kun je er ongeveer een maand tot misschien zelf 3 maanden mee doen.


Toen ik heb wou laten schuimen, was er iets geks. Of eigenlijk een fout van mijn kant. Ik ging hem met mijn hand schuimen, niet zo handig dus want daar kwam weinig van. Met mijn douchepuff ging deze douchegel echt heel erg heerlijk schuimen. Toen ik het eraf haalde, was er nog een heerlijke geur op mijn hand over. Eerlijk is eerlijk, het is niet de zelfde geur als dat de douchegel in de verpakking zit. Maar nog steeds, een heerlijke en verfrissende geur die ik heel erg lekker vind.



Deze douchegel is het zeker waard om het te kopen, dus bemachtig hem snel en je bent er de hele zomer zoet mee. Geloof me. Over de douchegel zelf ben ik erg tevreden.

Plus:
+ Heerlijke, lekkere en verfrissende geur.
+ Schuimt goed en fijn.
+ Handige verpakking.
+ Verfrissend voor de zomer

Min:
Geen!

Allemaal zijn ze te verkrijgen voor €2,59 per 250 ml. Te vinden in de Kruidvat of in de Etos bijvoorbeeld.
Ga jij ze proberen? 
XO NIKITA.



You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow