Hebbers.nl

zaterdag, juli 05, 2014

Vandaag laat ik jullie kennismaken met een nieuwe webshop: Hebbers.nl. Dit is zoals ik al zei een nieuwe webshop. De naam zegt het al, het zijn de producten die hebbedingetjes zijn. Zo kun je een notitieblok kopen met je eigen naam erop. Een goed idee, zo kun je het niet gemakkelijk kwijt raken. Wat ik nou het allertofste vind zijn dan wel misschien de kaarten. Ze zijn super leuk, precies kaarten die je nooit vind in gewone webshops of winkels. Check de kaart hieronder, super leuk als iemand in een dip zit of iemand die dat gewoon verdient. Ze hebben natuurlijk ook andere kaarten, zoals "Happy Birthday"- kaarten.



Dan gaan we verder met de zeep die de webshop beheert, hele gave zeepjes. Ze hebben er nog niet heel veel, maar toch vind ik dit al een heel prestatie! Zo zijn er Vanille zeep, vanille! Mijn favoriete geur, vroeger wou ik alles wat ik kocht in vanille hebben, zo lekker vind ik dat. Nu mag je me voor allerlei lekkere geuren wakker maken, maar toen was het beslist een. Ook hebben ze lavendel, wat is me dat ook een heerlijke geur! Verder is er een hele speciale geur, honeywash. Ik vind dat lijken op de "Honey wash the kids". Of het lijkt me er aan denken. Niet elke webshop heeft die geur namelijk. Ook verkopen ze setjes zoals een zeep en een soy scent samen. Soy scent zijn een soort van kaarsen, maar die doe bovenop een brander. Wat ik heel gaaf vind bij Hebbers.nl, is dat ze mooie achtergronden hebben bij soy scents. Daardoor worden de foto's alsmaar vrolijker! Maar wat bezit deze webshop meer? Overige! Dat zijn labels die je al voor €0.75 koopt.


Ik hoop dat ik jullie nu meer verteld en geïnformeerd heb over deze leuke, nieuwe site. Neem er natuurlijk een kijkje op en misschien koop je ook wel iets!


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow