Japanese Cherry Blossom (Bodylotion & Shower gel)

woensdag, juli 16, 2014


Ik lijk wel verslaafd te raken aan douchegels en bodylotion. Elke keer weer review ik weer dingen die voldoen aan dingen die je in de badkamer kunt gebruiken. Jullie vinden het niet erg toch?






Wat een geur komt me hier van af! Zo lekker. Ik heb het over de Japanese Cherry Blossom Bodylotion. Een witte, lekker geurende variant van een bodylotion. De verpakking is in zijn geheel niet echt heel bijzonder, om eerlijk te zijn. Gewoon een doorzichtige verpakking met een matte sticker er op geplakt. Als ik de dop van de bodylotion opendraai, zie ik als eerste dat een plastic van bodylotion op mij zit te wachten. Wat het precies is, weet ik niet. Wel weet ik dat ik het er snel af moet halen!




Deze bodylotion is een bodylotion aan de dunne kant, maar een dun laagje is al genoeg. Vergeet niet, het blijft en is een bodylotion. Het voed wel, maar een dunne bodylotion is natuurlijk iets anders dan jouw reinigingsgel. Waar het daar dun is, is het bij een normaal product aan de dikke kant. Op de foto boven heb ik alle ingrediënten staan, voor de geïnteresseerden.





 Bij de set hoort ook een rode shower gel, een heuse favoriet van mij nu. Ook deze verpakking is doorzichtig en bemachtigt een matte sticker. Er zit 250 ml in de fles, net zoals in de bodylotion. Omdat ik wilde weten of hij goed en snel schuimde, testte ik ook dat uit. En ja, het werkt supergoed! Het schuimt snel, maar het ligt er aan hoeveel shower gel je over jouw huid laat druppelen. Wil je maar een klein rondje hebben, dan is het schuimresultaat wel anders dan een flinke klodder.


 Wat ik ook handig vind aan deze shower gel, is dat de verpakking doorzichtig is. Ik houd er namelijk niet zo van als een shower gel geen doorzichtige verpakking heeft. Nu kan je namelijk zien hoeveel douchegel je verbruikt hebt en hoeveel je nog over hebt. De nadeel is dat, hoe mijn camera zich wou focussen, je niet goed op foto's de ingrediënten kunt zien. In het echt gemakkelijk, maar op camera is dat natuurlijk anders.


Ik vind ze heel erg fijn, jij ook of ben jij ook van plan ze te kopen?
XO NIKITA.















You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow