Nivea Creme Care Shower Cream

donderdag, juli 10, 2014


Een paar dagen geleden vond ik een pakketje in mijn brievenbus, met mijn eigen naam erop. Een beetje vreemd vond ik dat, want ik had geen pakketje verwacht. Ook zat er geen naam bij, dus moest ik maar gokken. Toen ik het opende, zag ik tot mijn verbazing een pakketje van NIVEA bij mij liggen. Een maand geleden of weken, vroeg ik een sample aan bij NIVEA (Klik hier als je ook een sample wilt ontvangen). Dat vond ik echt super leuk, nu kon ik het gaan reviewen voor mijn blog.




Als eerste toen ik het opende, zag ik een "Shower Cream". Zelf gebruik ik alleen shower gels, dus ik vond het een beetje vreemd en wist als eerst niet wat het was. Ik wist natuurlijk wel dat het voor je huid is onder de douche, maar na een beetje zoeken op internet vond ik het. Een shower cream is veel romiger en voed meer dan een "gewone" shower gel. Dit heb ik nodig, want bij mijn elleboog heb ik last van droge plekken.


De geur is hetzelfde als in de gewende Nivea blik. Voor mij ideaal, ik houd van de vertrouwde Nivea blik geur. De sample die ik kreeg is blauw van verpakking en ideaal om mee om reis te nemen. De echte heeft 250 ml en mijn sample heeft 50 ml in de verpakking zitten. Al houd ik ervan dingen mee te nemen naar de vakantie, een 250 ml is natuurlijk handiger. Die zal ik natuurlijk kopen na deze goede review.



Ingrediënten:
Aqua, Sodium Laureth Sulfaat, Glycerine, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glyceryl Glucoside, Lanoline Alcohol (Eucerit®), Panthenol, Octyldodecanol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Citroenzuur, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Styrene/Acrylates Copolymer, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Benzoaat, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.


Gaan jullie ook een sample aanvragen?
XO NIKITA.

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow