ELF Baked Blush "Peachy Cheeky"

donderdag, augustus 14, 2014



ELF komt al heel lang met mooie producten en in het bijzonder blushes. Je raad het vast al; vandaag swatch en review ik de Baked Blush "Peachy Cheeky" voor jullie van het budgetcosmeticamerk ELF. Het is een prachtig aardetint-blush.



De verpakking is mooi en heel stijlvol tegelijkertijd, echt geen verpakking die er goedkoop uitziet. Eigenlijk ziet de gebakken blush er best wat duurder uit dan €4,-. Heerlijk budget is de blush weer en dat is precies waar ik van houd! Je kunt zeggen dat ik overal naar budget opzoek bent en begrijp me niet verkeerd; een O.P.I lakje is hier en daar ook niet heel verkeerd. Het doosje gaat gemakkelijk open, geen ditjes en datjes dus! De onderkant is een zwarte en matte "schotel" en de deksel een glimmend iets. Bij elkaar ziet het er mooi uit, mijn complimenten.






De pigmentatie is super, een dikke pluim van mij naar ELF. Ik kreeg zelfs complimenten over mijn blush. De blush geeft mijn wangen een matte en gezonde touch, net alsof ik lang in een bos heb gelopen op een koude (winter) dag. Het brengt gemakkelijk aan op mijn wangen, soms te gemakkelijk en dat vind ik alleen maar goed. De blush blijft 2-4 uur zitten, wat in de ene omgeving kort is en bij de andere omgeving lang. Het ligt maar net waar je op dat moment zit. Als je naar een supermarkt gaat, maakt het niet zoveel uit en bij een etentje geld het uur wel meer. Ik vind het een gemiddelde tijd waar je als budgetmerk best trots op mag zijn. Ik ben tevreden over dit product en zal dit vaker gaan gebruiken.


Elf Baked Blush "Peachy Cheeky" is hier te koop voor €4,-.
Gaan jullie het product ook aanschaffen?

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow