FOOD REVIEW ❤ Stapleton Farm Yoghurt

woensdag, augustus 27, 2014


Ik ben heel erg blij, dit keer omdat ik iets mag uittesten van het merk Stapleton. Stapleton is een yoghurtmerk die heerlijke yoghurt's verkoopt en niet zomaar een yoghurt, maar suiker van rietsuiker en melk van hun Jersey koeien. Oh en je moet niet vergeten dat ook het fruit hier niet nep is, maar hoe ik daar achter ben gekomen?





Stapleton Zoete En Zure Kersen Yoghurt

Wat een verrassende en heerlijke smaak is dit! De ene keer pak je een lekkere zoete kers en de andere een zure kers. Dit is wel een echte favoriet bij mij geworden. Er zit 400 gram in de pot van Stapleton en is daarmee ook geschikt voor ontbijt of lunch. Gewoon omdat hij lekker groot is en makkelijk eet. Ook zitten er gewoon hele kersen in! Geen kleine nepstukjes, maar echt hele kersen. Zo krijg je al veel fruit binnen, alleen al door dit potje. Ik kan van deze yoghurt echt genieten en ik weet dat jij dat ook kan. Deze zal ik zeker vaker kopen, vooral door die grote kersen erin en door het idee dat het helemaal vers is.




Stapleton Aardbeien En Frambozen Yoghurt

Ook in deze hele grote pot zit een waarde van 400 gram en dat vind ik maar al te goed. Wat een lekkere smaak en ik vind het maar al te jammer dat het een limited edition is. Net zoals de vorige, eet ook deze lekker snel weg en vult je daarna ook. Hier proef je meer de aardbeien dan de framboos, maar de smaak is echt heerlijk! Ook deze is heel favoriet bij mij en zal ik ook vaker kopen. Deze yoghurt is zoet, maar niet te zoet en dat vind ik juist heel fijn. Frambozen en aardbeien bij elkaar, lekkerste combo! Daarom vind ik het jammer dat het een limited edition is. Ook deze zal vaker in mijn winkelmandje verschijnen.



Stapleton is heel erg favoriet! Verse fruit en heerlijke smaken. Heb jij het nog niet geproefd? Ren dan snel naar de Jumbo en koop daar een yoghurt van Stapleton, ik kan je deze zeker aanraden.
Heb je geen zin om naar de Jumbo te gaan? Je kunt de yoghurt ook op deze site vinden: Stapleton.nl







You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow