L'Oréal Paris Sweet Amethyst

dinsdag, augustus 05, 2014




Nog op zoek naar een soort van metallic lakje? Hier is de L'Oréal Paris Sweet Amethyst voor jou. Het is een super mooi lakje en ik stel hem graag aan je voor.




De verpakking ziet er neutraal uit, maar je kunt het wel herkennen. Dit komt, omdat bijna alle lakjes van L'Oréal er zo uit zien. Heel fijn en handig, vind ik het en dat is ook waarom ik het lakje kocht. Gewoon door de verpakking al! Er zit 5 ml in de verpakking en zelf vind ik dat wel een beetje te weinig voor de prijs, die overigs €4,95. Maar, eerlijk is eerlijk, L'Oréal nagellak blijf wel goed lang. Op je nagels én in het potje. Het is dus 50-50 voor mij, waar ik moeilijk uit kiezen kan.








 Naast dat de verpakking er goed en stijlvol uitziet, ziet de inhoud er net zo goud uit; wat een fijn lakje! Het is een andere kleur dan in het potje, maar hij valt bij iedereen anders en dat maakt het uniek. Het brengt echt verbazingwekkend snel en gemakkelijk aan. Ook corrigeert het vanzelf fouten die je gemaakt hebt en de L'Oréal Paris Sweet Amethyst droogt ook niet uit. Of dit nog niet genoeg goede punten zijn, dekt het vanaf het eerste laagje fijn en verkleurd het je nagels niet. Zelfs zonder basecoat (Bij mij, als je zwakke nagels hebt kun je beter wel basecoat gebruiken). Het heeft een fijn kwastje waar je snel je nagelcreaties mee kunt maken. Overigens heeft de lak wel een prijzig prijsje, maar is het zeker waard voor het geld. Een top product en ik ben er volkomen tevreden over!



L'Oreal Paris Sweet Amethyst ligt nu in de winkels voor €4,95.
Vinden jullie de kleur ook zo mooi? 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow