Personal Update #1: Lenzen

vrijdag, augustus 08, 2014

Mijn eerste Personal Update artikel en ik vind het onwijs spannend. Jullie kunnen nu een kijkje in mijn leven nemen. Maar, laten we verder gaan, jullie weten al langer dat ik een bril draag. Door klachten enz, ben ik nu overgegaan naar lenzen en wat een verandering!






Op de bovenstaande foto's zien jullie mij met en zonder bril en ja, je kunt zeggen dat ik gelijk een ander gezicht heb. Eerlijk is eerlijk, ik ben nu blij met mijn lenzen. Ze zitten fijn en doen niet pijn aan je neus. Ook zullen al mijn foto's met een bril verandert worden naar foto's met lenzen en ook gaat mijn lay-out een beetje verandert worden (heeft voor de rest niks te maken met mijn lenzen). Mijn video's met bril laat ik staan, dat is nog wel een herinnering aan mijn bril. Ik typ dit wat slordiger, maar ik wil jullie het gewoon mededelen.

Tot de volgende keer!

You Might Also Like

9 reacties

  1. Ik vind met bril veel mooier

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt door mijn houding en de selfie (had toen nog geen lenzen in, maar deed mijn bril af). Zonder bril is veeeel mooier hahaha, althans ik krijg nu veel en veel meer complimenten.

      Verwijderen
  2. Heb je op de eerste foto ander haar gestijltofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt en leuke blog ik kijk er vaak naar echt leuk hij doet ook nie sloom ofzo op je mobiel xxx marija

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide is mooi met bril of zonder het gaat er om waar jij je prettiger mee voel x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mensen vinden je met bril mooier omdat ze er nog niet aan kunnen wennen haha, toen ik mn lenzen kreeg vond ik mijn gezicht er heel kaal uitzien! na 2 dagen was ik er helemaal aan gewend, en deze mensen zien pas de eerste foto van jou zonder bril, zogauw ze een video van jou zien met lenzen in, zijn ze er zelf ook aan gewend (: het staat je heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow