Roermond Designer Outlet "Foto's"

maandag, augustus 18, 2014



Ik heb zeker geen saaie vakantie gehad. Een dagje naar het strand tot een dagje shoppen, ik heb het allemaal gedaan. Geen reis naar een ver, warm land maar Nederland kon er ook wat van; wat een heerlijke temperaturen waren er te vinden! Ook ben ik naar Roermond geweest, om precies te zijn in De Designer Outlet. Allemaal merkkleding met sale, heerlijk! Ik neem jullie graag mee door mijn fotolijst.




Eerst deze jassen van Bulberry of was het nou Mulberry? Nee, het was toch echt Bulberry. 

Het beroemde merk Guess! Ze verkochten echt heel veel mooie dingen en jammer genoeg waren die een beetje duur. Maak maar van het beetje, heel erg duur. Ik was serieus echt verkocht op een blauw blousje.

Michael Kors. Wat een prachtige (en dure) tassen! Jammer dat mijn portemonnee daar anders over dacht.

Ik ben echt verliefd op deze bril. Het is mooi, elegant, prachtig en bovendien wel wat goedkoper. Zucht.

Ook zo'n mooie bril. Het bovenstuk is blauw-zwart en het onderstuk wit, wat echt bij elkaar past.

The Body Shop <3. Hier waren de producten bovendien ook goedkoper, maar een shoplog zal niet komen. Jammer genoeg.
Mijn laatste foto, want toen was mijn camerageheugen op en dat vond ik best jammer. 






Ik hoop dat jullie wat er aan hebben gehad en tot de volgende keer <3.



You Might Also Like

1 reacties

  1. Ziet leuk uit Nikita! Ik kan me heel goed voorstellen dat je je portemonnee wel heel stevig vast moest houden toen je daar was :) Heb ik zelf ook wel eens last van :) Leuk artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow