Sence Coconut Body Butter (Action)

zaterdag, augustus 16, 2014


Zoals je al in de swap video kon zien, klik hier om hem te bekijken, kreeg ik van Mandy een Sence Coconut Body Butter. Deze wou ik al heel lang kopen, nadat ik hem had gezien in de Action. Ideaal voor de winter/herfst-periode. Benieuwd of dit product bij mij beviel?



De verpakking is heel mooi en past heel goed bij de geur. Helemaal in het teken van kokosnoten dus! Zelf doet dit me meer denken aan de zomer, dan aan de herfst en de winter, wat overigens best raar is: ik gebruik body butters om mijn huid meer te voeden en mijn droge plekjes weer mooi egaal te maken. In de zomer heb ik nooit last van droge plekken op mijn huid en dat is maar goed ook.


Dan over de geur. Er zijn al 3 geuren in de Sence-lijn waaronder Coconut, Shea Butter en Aloë Vera. Lekker! Je ruikt al de geur uit het potje vandaan komen en dat is volgens mij het verslavende aan de body butter. De geur, je leest het goed. Wat een heerlijke zoete kokosnoot geur, echt een verslaving gegarandeerd. Het is een best natuurlijke geur en niet zo'n goedkope geur waarvan je gelijk aan de Action moet denken. Mijn eigen ervaring bij dit potje is dat ik telkens mijn neus in de butter zet, niet heel slim dus haha.



Het heeft een rare substantie, als ik er over glijd met mijn vinger komt er nauwelijks wat op mijn vinger. Beter verwoord; het is een hele dikke crème. Het voelt nog best wel plakkerig aan, nadat je het hebt opgebracht en trekt niet gemakkelijk en snel in. Deze minpuntjes maken het product wel minder, maar door de geur zou ik hem nog een keer gaan kopen. Al hoopte ik wel op een pluspunt en die is er, hij maakt mijn droge plekjes bij mijn elleboog vetter. Daar ben ik heel blij mee, want nooit had ik een body butter gevonden die mijn droge plekjes "beter" maakte én deze is nog heel budgetproof.


De Sence Coconut Body Butter (250 ml) is tekoop in de Action voor €1.29.
En zijn jullie al bekend met dit product of willen jullie het product gaan kopen? 

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow