Shampoo Balea DM Paars

vrijdag, augustus 08, 2014


Shampoo's, ze zijn in verschillende soorten en maten, maar ook jij zoekt vast een lekker geurende shampoo. Zo niet, sla dit artikel dan maar even over. Of ben je toch benieuwd naar de shampoo van Balea DM die ik vandaag review?



De verpakking is best normaal en neutraal, niet een verpakking die er echt uitspringt. Zoals je ziet, is de verpakking er helemaal in paarse stijl gekleurd. Zelf vind ik dat heel erg vrolijk en fijn dat het fruit er ook bij staat, die in de verpakking zit. Ik kan namelijk nu geen Duits.



De shampoo word verkocht in de DM, een grote drogisterij in Duitsland en kost €0,65. Budget dus! Er zit 300 ml in, waar je heel lang mee kunt doen.



Wat een ongelooflijke lekkere geur bevind zich hier, echt een soort van snoepgeur. De shampoo zelf neigt naar transparant met een lichte shimmer erin, heel mooi. Ook schuimt het heel snel en ook veel, ook een grote pluspunt. De eerste dag dat ik het in mijn haar waste, liet het een lekkere en zoete geur achter. Net zoals in de verpakking zit eigenlijk. Het blijft echt nog een paar dagen goed op mijn haar. Fijne pluspunten!


Wat vinden jullie ervan? Ik hoor het graag!


You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow