Would you rather’ BEAUTY TAG

zaterdag, augustus 30, 2014



De Would You Rather tag bestaat al een tijdje, maar toch post ik er vandaag een op mijn blog. Van slordig haar tot wimperhaartjes en de lipgloss/lipliner look, je vind het hier!



1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en slordige make-up?
Ik denk dat ik kies voor de eerste optie, slordig haar is een beetje een trend aan het worden. Al met al ben ik een noob die niet elke dag make-up draagt, toch kies ik wel veel sneller voor de eerste optie. Slordige make-up is zo mislukt en lelijk, zoals bijvoorbeeld een foundation rand of lipstick die uitloopt. It's a no for me!

2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes eruit trekken?
Terwijl ik dit schrijf, kriebelt er van alles in mijn lijf. Ieks, kiezen tussen je wenkbrauwen of wimperhaartjes. Maar goed dat ik dit in het echt niet zal doen of in iedergeval nog niet heel snel. Ik kies voor de wenkbrauwen, daar kan ik ten eerste nog alles meedoen met potlood en zo. Ik heb gehoord dat als je wimperhaartjes of je haren eruit trekt, je een soort van ziekte creëert waarbij dit heel verslavend is en waarvan ik de naam niet meer weer.

3. Wil je liever de rest van je leven alleen nog maar bij MAC kopen of bij de Sephora? 
Hmm, moeilijk. MAC is natuurlijk in Nederland verkrijgbaar en de Sephora niet, maar de Sephora verkoopt wel veel merken. Dit is een moeilijke vraag, maar ik denk dat ik de Sephora kies.

4. De lipgloss/lipliner look of een eighties permanentje?
Liever kies ik niet voor permanente dingen, ik ben daar niet zo van. Ik kies voor de eerste optie; de lipgloss/liner look, die kan ik tenminste nog eraf halen en dat is waar het mij om gaat. Het simpel eraf kunnen halen.

5. Liever een duidelijk aangebrachte foundation rand op je gezicht of een te heftig aangebrachte blush?
Ook een vraag die me aan het denken heeft gezet. Persoonlijk kies ik toch voor een te heftig aangebrachte blush. Het is heftig, maar misschien word het ooit wel een trend. Hopelijk. Ooit.

6. MC Hammer pants of een fietsbroekje?
Een helft-helft vraag, niet dat een fietsbroekje heel sexy is maar dat is een MC Hammer pants ook niet natuurlijk. Toch kies ik voor de MC Hammer pants ook al lijkt het of je een grote poepluier aanhebt. Het lijkt een beetje op een harembroek en die vind ik wel weer fijn en mooi.

7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
Sorry, maar ik heb totaal geen verstand van spraydingen dus ik kies hier niet uit. Straks kies ik de verkeerde ;-p.

8. Wil je liever een slecht kapsel of een lelijke haarkleur?
Geef mij maar een slecht kapsel en laat mij mijn eigen kleur maar behouden. Zoals ik al zei, ben ik echt geen type van permanente dingen en alles omtrent dat. Geef mij maar een slecht kapsel die ik later misschien wel kan fixen.

9. YouTube weg of Twitter?
Heel erg makkelijk, ik kies voor Twitter. Dat komt omdat ik bijna nooit op Twitter zit dus ik vind het echt niet erg als die weg mag. YouTube is een onderdeel van mijn blog en mijn blog vind ik zo leuk. Elke dag video's bedenken en maken, bloggen. Love it!

10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd willen opgeven of je mascara?
Moeilijk! Ik denk toch mascara, haha. Deze vraag is volgens mij de moeilijkste vraag van de lijst en ik kan daar echt niet uit kiezen. Ach ja, het is toch maar een vraag en het hoeft lekker niet in het echt, dus mijn mascara.

Wauw, deze tag was echt heel moeilijk! Ik tag jou om deze ook te doen, ook al heb je geen blog of wel. 



You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow