Argantheek.nl Zwarte Zeep Eucalyptus

zondag, september 21, 2014




Zwarte zeep was mij nooit bekend, ik wist toen ik het vrolijke pakketje van argantheek.nl kreeg niet eens wat zwarte zeep was. Door de loop van de weken weet ik inmiddels mijn mening en wat het is. Kijken jullie gezellig mee?



Het heeft een normale verpakking, maar zoals het rozenolie straalt het wel wat uit. Ik vind het een leuke verpakking. Ook is het zo fijn dat het doorzichtig is, want nu kan ik zien hoeveel er nog inzit.
Je kan het gebruiken als peeling of scrub. En je kunt het gebruiken voor douche, het bad en het stoombad. Uiteraard heb ik dat ook gedaan en het was een fijne behandelingen. Een tip is om het met cirkelbewegingen in te masseren.




De geur is echt overheersend op een positieve manier. Wat een heerlijke geur! Ik vind frisse en kruidige geuren echt hemels en deze hoort daar ook echt heel erg bij. De 'zeep' in het potje is donkerbruin gekleurd, terwijl als je het uit het potje haalt het lichtbruin is. Grappig! Het is een beetje een dikkige vloeistof en gaat snel over de huid. Als je het goed doet, trekt het snel in. Hiermee bedoel ik dat je er echt een nette laag op moet smeren. Dit vind ik ook weer een goed en fijn product die je huid heel erg respecteert.


* Dit product is opgestuurd voor een eerlijke review.
Koop hier de zwarte zeep op argantheek.nl




You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow