FA Natural&Cream "Macadamia & Green Coffee"

dinsdag, september 09, 2014



Vandaag een Shower Cream review voor jullie, om precies te zijn de FA Natural&Cream "Macadamia & Green Coffee". Ik houd heel veel van doucheproducten en ze bevallen me altijd wel, maar bevalt deze mij goed?




Het heeft een bruine, neutrale verpakking, maar je kunt er FA altijd aan herkennen. Dat vind ik echt heel fijn altijd aan het merk. Een minpunt is dat het niet transparant is net zoals bij de FA Vitamin Power Douchegel (linkje). Zo kun je niet zien hoeveel er nog inzit. Heel erg handig dat het fruit er ook bij zit als plaatje, niet een hele grote toevoeging. Toch wel leuk.





Mijn lijf word er heel soepel en zacht van. Het is echt een geschenk voor je lichaam en zintuigen. Dat vind ik altijd zo fijn, dat is al een pluspunt. De cream heeft een lichte shimmer erin en het is een soort van lichtroze. Het schuimt heel snel en zelfs zonder water. Er staat dat het dermatologisch getest is en dat het huidvriendelijk is. Fijn!

De geur is een tropisch gevalletje. Het laat een heerlijke geur achter op je huid/lijf en dat is maar al te fijn. Mij hoor je niet klagen over deze shower cream.


En? Wat is jullie mening?















You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik ken deze zelf nog niet maar de douche gels van FA zijn vaak erg prettig om te gebruiken x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow