TAG De Beauty Blog

vrijdag, september 05, 2014



Het leek me wel tijd voor een nieuwe, uitdagende tag! Vandaag schrijf ik over De Beauty Blog TAG.

Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
Mijn haar is soms heel erg stijl en soms heeft mijn haar slag. Gelukkig heb ik niet dat mijn linkerkant bijvoorbeeld stijl is en mijn rechterkant slag heeft of gekruld is. Ook stijl ik nooit mijn haar, maar krul ik wel mijn haren voor een gala of een feest.




Verf jezelf je haar of laat je dit bij een kapper doen?
Ik heb nog nooit mijn haar geverfd en wil dit ook (voorlopig) niet doen. Ik kan dus niet uit deze optie kiezen, maar ik zou als ik mijn haar verfde, voor de eerste optie kiezen denk ik.

Draag je altijd make-up?
Best erg, want ik bezit een beautyblog, maar nee! Ik doe niet elke dag make-up op, want ik heb gemerkt als ik me opmaak mijn huid meer oneffenheden heeft. Natuurlijk wil ik dit niet en zorg goed voor mijn huid, dus ook dit ziet er niet in voor mij.

Hoelang ben je bezig met make-up?
Hmm, ik denk 5 tot 15 minuten. Wat een verschil toch? Soms als ik echt heel erg opgemaakt de deur uit wil, voor bijvoorbeeld een feest, dan probeer ik toch altijd nog een mooie ooglook te maken en felrode lippen uit te kiezen.

Hoe vaak lak je je nagels?
Een paar keer per maand. Ik laat mijn nagels tussendoor ook 'rusten' ook al hebben ze geen ademende orgaantjes. Vaak lak ik mijn nagels gewoon voor een review en haal ik het daarna er weer af.

Lak jij je teennagels in de winter?
Is het beschamend als ik "ja" zeg? Maar goed, ik lak mijn teennagels in de winter. Het is natuurlijk een beetje dom, want je bergt je voeten toch in je sokken.

Wat is je favoriete parfum?
Ik denk de Dior Addict parfum, die parfum is heel verfrissend en niet heel zoet. Het parfum heeft wel een flink prijskaartje aan zich hangen, maar het is dan wel een heerlijke geur.

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
In het begin van het jaar kreeg ik voor het eerst Frans en dan leer je jezelf voorstellen enz. Ik wou al heel lang een blog en bedacht op een avond wat voor het naam het zou worden. Opeens kwam Je Suis Nikita in me op en dat is de naam geworden.

Lees je de comments op je artikelen?
Tuurlijk! Ik lees ze allemaal, een voor een. Ik vind het echt ontzettend lief dat ik al reacties krijg van lezers en lezeressen en dat maakt me echt heel erg blij. Ik hoop dat ik nog ontzettend lang door kan gaan met bloggen, want dit is toch ook nog mijn 'familie' geworden.

Ik tag jou om deze tag ook te doen!







You Might Also Like

1 reacties

  1. Nee joh, ik vind het juist knap dat je zelfs in de winter je teennagels lakt! Een teken van trots :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow