Tag: It's Weekend

vrijdag, september 19, 2014


Vandaag heb ik weer een tag voor jullie voorbereid! Deze tag heet de "It's Weekend Tag" en gaat, logisch, over het weekend. Tevens tag ik jou ook om deze tag te voltooien!


1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?
Ik heb jammer genoeg alleen op zaterdag en zondag vrij, en een halve dag vrijdag. Op vrijdag ben ik om 3 uur uit en dat is soms echt niet leuk als het bijna weekend is. Ook ben ik andere dagen om 2 uur uit, het zesde uur.

2. Hoe laat sta je op in het weekend?
In het weekend sta ik van ongeveer 10 uur tot wel 12 uur op. Bij mij verschilt het heel erg. Gelukkig slaap ik wel lekker uit en word nooit wakker voor 10 uur. 

3. Hoe ontbijt je in het weekend?
Vaak met een gebakken broodje met wat beleg erop. Soms wat snoep, maar ach, het is toch weekend. ;)

4. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?
Deze vraag vind ik erg moeilijk om te beantwoorden. Elk weekend ziet er voor mij anders uit. Het kan zijn dat mijn weekend gewoon heel standaard is, alleen maar bloggen, huiswerk maken en een beetje naar buiten gaan. Of dat ik ergens naar toe ga en daarnaast ook blog en huiswerk maak. Zoals ik al zei, ik vind het echt heel erg moeilijk om deze vraag te beantwoorden.

5. Wat doe je het liefst in het weekend?
Bloggen! Of ergens naartoe gaan, dat vind ik ook erg leuk.

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?

Hmm, op de dag zelf? Haha, soms zijn het ook paar dagen vooraf of paar weken vooraf. Moeilijk deze vraag.



7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?
Ja, ik moet natuurlijk mijn huiswerk maken en leren voor so's en toetsen die aankomen. Vaak blog ik ook en dat beschouw ik nu ook als 'werk'. Alleen is het wel leuk werk! 

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?
Ook dat verschilt, ik ben volgens mij echt iemand waar dingen heel erg verschillen. Soms om half 11 tot ongeveer 3 uur 's nachts. Dat laatste was namelijk bij Appelpop.


Ik tag jou om deze tag ook te doen!

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow