Argantheek.nl Ghassoul Poeder 100% Biologisch

woensdag, oktober 22, 2014


In het pakketje, dat ik opgestuurd kreeg van Argantheek.nl, zat er ook Ghassoul poeder. Ghassoul poeder? Wat is dat, vroeg ik mij af. Ik was er heel nieuwsgierig naar, dus ging op zoek naar informatie van het product. En al die informatie vind je nu waar je net op heb geklikt. Juist, op dit bericht.




De poeder is van kleur bruin. Beetje poepjesbruin, kun je zeggen. Deze poeder heeft een lange weg afgereden, want de Ghassoul poeder komt uit de Moulouya vallei in Marokko. Ghassoul is afgeleid van het werkwoord 'Rassala' wat in het Arabisch schoonmaken betekent. Ghassoul is te gebruiken voor gezichtsmaskers, haarmaskers, lichaamsverpakkingen en als alternatief voor zeep, douchegel en shampoo. Heel erg handig, alles in een pot! Het is een best goed alternatief voor allergieën en huidproblemen zoals eczeem en psoriasis.

Ik heb de Ghassoul poeder gebruikt voor een gezichtsmasker. Kijk maar mee naar het volgende plaatje.



Mijn huid zat er met de masker niet heel erg mooi uit. Het leek alsof ik heerlijk tekeer was gegaan in een modderbad. Ach, dat gebeurt altijd eigenlijk bij een masker. Het gaat om het resultaat, toch?

Ik heb al weken last van een wat droge huid, door het wisselende weer. Natuurlijk gebruik ik hier crèmes voor, maar een maskertje op zijn tijd is ook wel goed. En wauw, ik ben zo fan van Ghassoul poeder! Serieus; het maakt mijn huid wat minder droog. Dat vind ik zo erg fijn. Ghassoul zuivert, ontspant en verkwikt de lichaam op natuurlijke wijze en houdt de biologische balans van de huid in tact.

Kennen jullie Ghassoul poeder al?
Je kunt Ghassoul poeder o.a hier kopen bij Argantheek voor €6.95.


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow