L'oréal Paris Palette Smoky Beige Trench

maandag, oktober 20, 2014


Volgens mij heb ik nooit een palette van L'oréal voor jullie gereviewd. Nou, dan is dit dus de eerste keer. Vandaag beoordeel ik deze palette van L'oréal op minpunten en pluspunten!






 Het palette ziet er zo mooi uit. Werkelijk waar, een plaatje. Ook de vorming van alle kleuren bij elkaar is echt heel erg mooi. Je ziet ook dat er vegen door het palette heen zitten, sorry daarvoor! Ik had daar niet echt aan gedacht... Er zit nog een schuin afgesneden kwastje bij met een normaal shuimend kwastje. Allebei gebruik ik ze niet, daarvoor gebruik ik mijn oogschaduwkwast voor.



 Tijd om te make-uppen! Hiernaast zie je mijn gewone kwast, die ik altijd gebruik voor oogschaduw.



Wauw, de pigmentie is werkelijk waar prachtig! Boven heb ik de foto genomen met flits en de onderste zonder. Dit palette is mijn favoriet na het zien van de pigmentatie.


Kennen jullie dit palette al?

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow