M.A.C Wishlist

dinsdag, oktober 28, 2014

                        

High-endmerk MAC verkoopt altijd prachtige producten, om jaloers van te worden. Voor de fun maakte ik weer een wishlist, deze doen me altijd goed. Dit keer van M.A.C, best logisch dus.



Lippen

 Lipstick Lipstick Lipstick

                             Candy Yum Yum- A Novel Romance- Russian Red
Deze 3 lipsticks wil ik zo graag! Ik ben een persoon die echt van roze tinten houd. Stiekem ook van rode tinten, maar roze tinten vind ik net wat leuker. Van roze die bijna wit lijkt tot roze die neon is. Bovenstaande lipsticks leken mij zo mooi! Prachtige roze kleurtjes. Candy Yum Yum is de neutrale roze kleur in mijn wishlist, A Novel Romance is de lichtroze kleur en deze is werkelijk waar perfect. Zelf heb ik nog geen lichtroze kleur in mijn stash, dus deze hoort erbij, toch? Russian Red door de naam, want ik ben Russisch. Goed excuus toch voor zo'n prachtige kleur?


                                                                        Nagels

The Simpsons Nail Stickers Nail Lacquer Nail Lacquer

                                   Simpsons Nail Stickers- Ke Ai- Sinfully Sweet
Ik ben heel erg benieuwd naar de Simpsons collectie, dus daarom zet ik deze nagelstickers erbij. Stiekem ben ik naar deze het meest benieuwd, want zo vaak gebruik ik nagelstickers niet. M.A.C heeft altijd een beetje aparte verpakking van nagellak, iets wat erg kenmerkend is. Voor de kerst koos ik lekker gouden glitters en de roze gewoon omdat ik van roze tinten houd. Moet kunnen toch?

                                                                       Ogen

 Eye Shadow / Pro Palette Refill Pan Eye Shadow / Pro Palette Refill Pan Eye Shadow / Pro Palette Refill Pan

                                                  Pink Freeze- Nocturnelle- Passionate
Tegenwoordig maak ik veel ooglooks, vooral in de vakantie, en laat me heel erg inspireren door kleurrijke ooglooks. Met deze mooie kleurtjes kan ik dan ook veel kansen op. Ik zeg doen.

Ik moet nu wel mijn eerste M.A.C product kopen! Ik heb er wel zin in... Wat was jouw eerste MAC product?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow