Nikita, waarom geen nieuwe artikelen?

zondag, oktober 19, 2014

                                    
Ja, ik heb hier een best wel goede reden voor. Vind ik. Ohja, wat een heerlijke kitscherige plaatje zeg. Mijn excuus is namelijk dat mijn pols gekneusd is.




Het gebeurde op school in de pauze, maar om een hele grote verhaal kort te houden, ik moest naar de huisarts en de ziekenhuis. Eerst moest ik bij de huisarts mijn hand op verschillende "standen" zetten, god het klinkt alsof ik een robot ben. Bij de ziekenhuis moest ik foto's laten maken en dat deed nog best pijn.

Sorry, sorry, sorry en nog eens sorry. Ik snap wel dat dit niet mijn schuld is, ja het gebeurt nou eenmaal hé.



You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow