Nonique Vochtinbrengende 24h gezichtscrème

donderdag, oktober 02, 2014



Vandaag review ik deze Nonique Face Care Cream, deze heb ik gewonnen op Pinkit.nl. Benieuwd wat deze face cream mijn huid aandoet (op een positieve manier, hé?) en de geur en alles wat in een review hoort. Ik hoef het jullie niet uit te leggen, toch?





Nonique is een biologisch merk en dat vind ik heel erg fijn. Het doet ook echt iets voor mijn huid en dat voel en zie ik echt maar al te goed.

Ook vind ik heel erg fijn dat het een fijne tube is, zo hygiënisch! Ook is het een best grote tube, hij bevat namelijk 50 ml. Zo fijn en voor een best budget prijs!



De geur is echt heerlijk, heel fris. Voor mij echt absoluut een aanrader.

De crème is wit en smeert snel uit. Eindelijk een crème die snel uit smeert, want vaak heb ik dat het niet snel genoeg uitgesmeerd. Ook trekt het ongelooflijk snel in, weer een pluspunt. Kortom over dit product ben ik razend enthousiast over en raad het iedereen aan.

Ken jij Nonique ook?

You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow