Aardbei Masker van de DM

woensdag, november 19, 2014


Tussen de herfstige artikelen door, een masker review. Dit keer een aardbei masker van de dm, die je ook in mijn shoplog gezien hebt. Zullen we naar de review gaan?






 Mijn huid is een beetje droog de laatste tijd en als je veel van mijn berichten leest, weet je ook waarom. Het was dus toe aan een lekker maskertje. Ik bracht het aan en ik zag al meteen dat het niet een "dekkende" masker zit, het is heel doorzichtig. De masker zelf ruikt trouwens heel erg lekker. Hij brand heel erg op mijn huid en dat doet best wel pijn, ik moest dus echt volhouden om het niet te verwijderen. Ook droogt het niet snel op, maar gaat het wel in de huid zitten. Na de masker is mijn huid wat roder en gehydrateerd.



Conclusie

Hmm, voor 0,65 is dit een heel fijn masker. Het is vooral een reinigde masker, en het brand ook.


Koop het in de DM voor 0,65 cent.
Wat vind jij ervan?

You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow