Aneley Cosmetics Divine

zondag, november 23, 2014


Lipgloss heeft bij mij een herinnering als een plakkerig spul. Zou deze dan een fijne lipgloss zijn met een subtiele glitter, die ook makkelijk af te halen is? Kijk maar mee.



De vormgeving is al heel erg mooi en chique. De zwarte, glinsterende huls maakt het helemaal af, erg fijn dat je de lipgloss kunt zien. Zo weet je dat je niet verkeerd koopt en hoeveel er nog in zit.


De swatch op mijn arm ziet er al veelbelovend uit, er zitten vooral roze en blauwe grove glitters in verwerkt. Het is een paarse kleur en zo een had ik nog niet in mijn stash. Daar ben ik ontzettend blij mee, want het lijkt mij wel een alledaags kleurtje voor op de lippen.



Wauw, deze kleur is werkelijk waar heel erg pretty. De kleur word in plaats van paars bij de swatch, roze op de lippen. Dichtbij zie je de glitters heel goed, maar dat word minder van ver af. Vergis je niet, je ziet ze nog steeds erg goed zitten. Het een prachtig kleurtje en ik blijf bij mijn standpunt dat het een alledaags kleurtje is. Het valt me op dat deze lipgloss in hoeverre niet lijkt op een plakkerige lipgloss. Ook, al breng je het met een lekker dikke laag aan, voel je de lipgloss niet zitten. Fijn, fijn! Een minpunt is wel, je raad het vast al, het afhalen van de lipgloss zelf. Overal waar je kijkt zie je glitters. Ai. Al moet ik zeggen dat de lipgloss het goed uithoud na een eetbeurt of drinkbeurt. Ook verbergt de lipgloss mijn velletje goed.




Conclusie

Ik vind deze lipgloss een beetje 50/50. Het is een fijne, geen plakkerige lipgloss maar het is onmogelijk om je gezicht glittervrij te houden na het removen van de lipgloss. Toch verbergt hij mijn velletjes erg goed en dan moet je het er maar voor over hebben om een gezicht vol met glitter te hebben.


Koop hier Divine voor $20.
Wat is jouw mening over deze lipgloss na het lezen van de review?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 


You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik houd wat meer van lipgloss dan lippenstift omdat lipgloss een glans heeft en een lippenstift mijn lippen dof doet lijken. Fijne review, vind alleen het prijsje te duur voor een simpel lipglossje .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke lipgloss maar miss kon je nog een foto van veraf maken, dan kon je zien hou hij er dan uitzag want vanaf dicht bij leek hij best heavy met al die glitters

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow