Aneley Cosmetics Lipstick Royal Red

dinsdag, november 18, 2014


Lipstick doet bij mij altijd goed, het is immers veel handiger dan het plakkerige lipgloss gebeuren. Door mijn al goed gepigmenteerde lippen, koop ik heel erg weinig kleurtjes. Zonde natuurlijk, want ik houd van mooie kleurtjes en dan vooral op mijn lippen. Een paar maanden geleden kreeg ik een pakketje uit Amerika, NYC en dat vond ik super tof. Dit keer een lippenstift van Aneley Cosmetics.




Zo ziet het rode kleurtje op mijn lippen eruit en wauw, het matcht met mijn koele ondertoon van mijn huid en mijn blonde haar. De lipstick is heel erg romig en heeft een matte finish. De lipstick blijft bij mij er meer dan 3 uur opzitten, maar bijwerken na drinken of eten is wel nodig.


             

Conclusie

Ik heb niet zo'n grote ervaring met lipsticks, maar deze is wel heel goed. Hij glijd goed over de lippen, hij is erg romig en heeft een matte finish.

Houd jij van rode lippenstift?
Koop hier voor 30 dollar de Royal Red Lipstick
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 



You Might Also Like

2 reacties

  1. Het is een prachtige kleur :D Alleen jammer dat het niet in Nederland te koop is x

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow