Een hoesje van iHoesjes.nl

zaterdag, november 08, 2014


 Lifestyle, je zou denken dat ik daar bijna niet meer over blog. Toch doe ik het nog steeds! Want overal waar je komt zie je lifestyle. Vandaag review ik een hoesje van iHoesjes voor jullie.















Het hoesje is van rubber en heeft en zwarte, shimmer kleur. Het matcht erg goed met het blauw van de iPhone. Ook zakt dit hoesje niet uit de zakken, dus dat is een groot pluspunt. Ik vind het namelijk een no go als het uit de zakken rolt, doei mobiel kun je dan zeggen, haha. Ook het detail met de stippen vind ik heel erg leuk en stijlvol eruit zien.














Conclusie

Wat een super leuk hoesje is dit! Handig in gebruik, niet glad en heeft ook nog leuke stippen erin gestempeld gekregen. Zoals ik al zei, matcht dit heel erg goed met het blauw van de iPhone en dit is speciaal gedaan, want ik heb gekeken op de site van Apple zodat de match goed zou zijn. En dat is gelukt.


Je kunt het o.a hier kopen voor €9,95 i.p.v €14,95
Ken jij iHoesjes.nl ook? 





























You Might Also Like

3 reacties

  1. Leuk! Ik heb even gekeken en zag leuke dingen staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoesje, toevallig heb ik gisteren mn hoesje eraf gehaald. Op de een of andere manier vind ik het toch niet enorm fijn haha

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow