Favorieten van de maand Oktober!

maandag, november 03, 2014


Elke maand krijg ik er weer een hoop favorieten bij. En dit keer maak ik daar dan ook een rubriek van; elke maand een favorieten van de maand. Kijk je mee naar mijn favorieten?




Ik begin met een deo. De compressed deo van Rexona. Ik moet toegeven; compressed is zo fijn! Bij een 'normale' deo prikt het altijd best erg en bij deze deo voel je een klein straaltje, verder niks. Dit is ook de reden dat dit mijn favoriet is geworden. We moeten lief zijn voor het milieu hé?


Bij de herfst horen gewoon kaarsen en waxmelts. Daarom ben ik echt een met mijn brander. Hij is wel een beetje vies, maar ik maak hem nog steeds niet schoon. Ik heb er niet echt tijd voor, goede excuus...


Daarna deze parfum en die heb ik al een hele tijd, zoals je ziet aan het halfvolle flacon. Het is een beetje een zoetige geur. Ik heb, net zoals met muziek, met geuren dat geuren mij ergens naartoe brengen. Deze geur brengt mij vooral naar de zomer.



Over dit product schreef ik ook, echt als een van mijn eerste reviews. Het ruikt niet erg chemisch, maar is ook niet de allerlekkerste geur. Hij verzorgt mijn lippen erg goed en laat ook nog een subtiele glans achter. Aanrader!


Als laatst deze bodybutter. In de winter/herfst periode moet je je huid lekker verzorgen en dichtsmeren (grapje, grapje). Maar dat voedende gedeelte is wel waar. Deze kokosbody butter vind ik daar erg geschikt voor. Wat een heerlijke geur!



Wat zijn jouw favorieten?


You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow