Jewelcandle.nl

zondag, november 16, 2014



Kaarsen hebben ongelooflijk veel invloed op de herfst. Overal om je heen zie je kaarsen branden en dat is met een reden; de heerlijke geur die eraf komt. Tegenwoordig vind je niet alleen maar de standaard vanille, aardbei en chocolade geuren, maar ook bijzondere geuren. Zoals bijvoorbeeld Passion Fruit en Cookies&Cream van JewelCandle, die ik vandaag review voor jullie.




Passion Fruit €34,95

Passion Fruit is mijn favoriet. Zeker weten. Het is een heerlijke fruitige geur. Iets in de richting van mango of passievrucht. Ohja, ik vind het strikje ontzettend leuk staan!

Cookies&Cream €34,95

We gaan verder met Cookies & Cream, zoals de naam al zegt; een koekjesgeur. Ook deze bevalt me goed. Dit is een zoete geur met een heel klein beetje fris door heen. Helaas is deze wel bij mij gebroken door uhm, mijn onhandigheid. Nog steeds; het gaat om de geur en niet om de verpakking vind ik zelf.

Ken jij JewelCandle?


You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow