La Roche-Posay Body Milk

dinsdag, november 25, 2014



Body milk's zijn heel erg nodig voor een droge huid of droge plekjes. Je kunt ze voor alle seizoenen gebruiken, want ze zijn niet zo dik als body butters. La Roche-Posay is een merk waar geen parabenen en andere poespas aan toe komen. Tijd voor een review!




Het is een witte subtantie die een beetje doorzichtig is. Het smeert heel fijn en snel uit. Ook trekt het ontzettend snel in en dat vind ik zo fijn, want ik heb er niet echt zin in om 10 minuten te wachten voordat het erin trekt. De geur is heel erg lekker, een crèmegeur die je ruikt bij gezonde crèmes.


Conclusie

Ik wist al dat La Roche-Posay een fijn en natuurlijk merk was, maar dit gaat boven mijn verwachtingen uit. Wat een heerlijke body milk! Hij verzorgt en voed mijn huid goed, maar is niet dik.



Je kunt deze body milk hier kopen. 
Koop jij wel eens iets bij Skinpharma?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow