Lovely Wax Melts

zondag, november 09, 2014


 Waxmelts, ik vind ze er zo erg bij horen bij de herfst en de winter. Het geeft een heerlijke geur af en je kunt het ook nog makkelijk recyclen. Ook is het echt heel erg goedkoop. Voor een waxmelt bestel je bij de meeste webshops tussen de €0,70 en €1,40 euro. Vandaag review ik de waxmelts van Lovely Wax Melts voor jullie.



Voor een waxmelt betaal je €0,75. Super cheap dus! Lovely Wax Melts heeft ook nog een mooie actie; voor 15 waxmelts betaal je maar €9,95, terwijl je voor 15 waxmelts €11,25 betaalt. Zo heb je al meer dan €1-, bespaard. Tip! Als je erover wrijft, dan stimuleer je de waxmelt meer om te gaan branden.



We beginnen met Aardbei & Munt. By the way, ik vind de logo van Lovely Wax Melts heel erg leuk. Super vrolijk! Bij deze geur komt vooral het mint naar voren en ruik je de subtiele hint van de aardbei die erin zit. Ik vind dit ontzettend lekker, vooral bij muntthee omdat het best wel matcht met de geur.



 Als tweede heb ik Apple Cinnamon. Zoals je al ziet, de verpakking ervan is gebroken, maar ik vind het niet erg! Het gaat om het product natuurlijk en niet om de verpakking. Je ruikt de kaneel heel erg en ik vind dat een hele kruidige geur. Het ruikt net echt, met dat bedoel ik de herfst. Ook doet het me denken aan appeltaart en dat vind ik ongelooflijk lekker.


Ik vind het erg leuk dat de naam een kleur is, als je snapt wat ik bedoel haha. Het is een frisse geur, met een klein beetje kruidig erin. Echt heel erg lekker. Ik houd wel van frisse geuren, dus deze past perfect. Het is een women geur en dat vind ik wel chique.


Als laatste deze Baby Clean en ik kan je een ding verzekeren; dit is zo ontzettend lekker. Babygeur is echt heel lekker, met name deze (en Zwitsal natuurlijk). Het ruikt heel erg naar verse was en de geur is heel zacht. Ook best fris. Deze is absoluut mijn favoriet!


Conclusie

Ik ben verliefd op deze geuren en vooral op Baby Clean. Stiekem kan ik het nog steeds niet geloven dat deze waxmelts maar €0,75 kosten. Voor zo'n goede kwaliteit is dit erg goedkoop. Ik ben verliefd op deze waxmelts en dit leuke bedrijf!


Je kunt het o.a hier kopen voor €0,75.
Ken jij dit leuke bedrijfje Lovely Wax Melts al? 

You Might Also Like

8 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow