Nieuwe producten op CrèmeVitáal.nl

donderdag, november 27, 2014

1 -

CremeVitaal komt met nieuwe producten en in dit artikel stel ik je ze voor. Het zijn producten van Deborah Milano, erg mooie producten. Benieuwd? Kijk dan snel verder.






Als eerste deze 4 Ombretto Hi-Tech Palettes van Deborah Milano. Er zitten veel mooie kleurtjes in en in twee paletten zitten er ook nog een highlighter kleur bij. Er zit nog een schuimapplicator bij in een driehoeksvorm, erg apart. Ohja, ik ben echt verliefd op de blauwe kleuren, het zijn een beetje denim kleuren en dat kan je bij bijna elke look dragen.




Als laatste deze lipsticks van het zelfde merk Deborah Milano, die haar bekendheid te danken heeft aan de pigmentatie en mooie kleuren van het merk. Als eerste een mooie berry kleur dat nu heel in is, ook Essence heeft een variant hiervan maar ik vind stiekem deze vééél mooier. Een oranje-koraal kleur, heel erg pretty! De 3de lipstick is een burgundy kleur, lijkt het wel en ik hou daar heel erg veel van. Het past perfect bij de winter en herfst periode. We sluiten af met een felle roze kleur en ook deze vind ik mooi. Stiekem vind ik ze allemaal even leuk.




Ken jij de webshop CrèmeVitáal.nl al?



You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow