Sebi-Creations.nl

maandag, november 17, 2014


Na mijn enthousiaste review over de waxmelts van Lovely Wax Melts, komen nu deze van sebi-creations.nl aan de beurt.  Boven zie je al geuren die ik gekregen heb, maar ik heb nog een zakje die ik er gratis bij gekregen heb.




Bosaardbei
We gaan als eerste beginnen met de rozige waxmelt, de Bosaardbei. Dit is echt een aardbeigeur, best logisch aan de naam te zien. Het is een zoete geur met een beetje fris er door heen. Te lekker!


Jamaician me Crazy
Jamaician me Crazy is een donkergele waxmelt die vooral fruitig ruikt. Het is een mangogeur met een vleug ananas er door gemengd. Je kan vooral denken aan een tropisch gevalletje welk best zomers is, maar het is natuurlijk ook leuk om het in de herfst te laten branden.


Caramel
De derde waxmelt die ik review, is Caramel. Persoonlijk moest ik denken aan de caramel in Milka, maar dat ligt natuurlijk voor iedereen anders haha. Het is heerlijk zoet en daar houd ik best van, maar je moet er echt van houden. Dit is mijn favoriet.


Baby Powder
De laatste: Baby Powder. Hij ruikt heel fris en heel clean, naar nieuwe was of zo iets. Hier heb ik ook het meest van. Is het raar als ik zeg dat deze naar lippenstift ruikt, haha? Én het ruikt nog naar iets anders, iets bloemigs.




Ik heb er ook nog een leuke extratje bij gekregen. Dit zijn een beetje afgebroken waxmelts, maar dat maakt voor mij niet uit. Deze ruiken vooral naar Dove zeep.


Conclusie 

Mijn conclusie is vooral positief, wat een leuke figuren hebben de waxmelts. Ze ruiken heerlijk en branden ook heel lang mee. Aanrader!

Koop hier de Smellies (waxmelts).
Koop jij wel eens iets bij Sebi-Creations?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 



You Might Also Like

3 reacties

  1. Wat heb je dat leuk gedaan die review!

    Wij zijn blij dat je de geurtjes lekker vind!

    gebroken smellies kan wel eens voorkomen door de verzending.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik snap het, smellies zijn best wel breekbaar. X

      Verwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow