Sinful Colors Boom Boom

vrijdag, november 14, 2014


Ik houd van nagellak. Meer dan van make-up zelfs en ik heb er dan ook wel wat meer te vinden in mijn stash dan make-up. Een tijd geleden was er 2 halen 1 betalen bij de Kruidvat en ik nam er dan ook twee Sinful Colors lakjes mee.




Mijn lievelingskleur is roze en daarom nam ik ook dit lakje mee. Net bekeek ik mijn nagellakstash en zag daar 5 lakjes van dezelde roze tinten. Oeps.

                                      

Wauw, ik ben verliefd op dit kleurtje! Misschien omdat het roze is en dat valt altijd goed bij mij. But this one is pretty. Really. Hij dekt volledig in 2 lagen en ook dat is heel erg fijn. Is het jullie eigenlijk ook opgevallen dat de dop heel erg veel op die van O.P.I lijkt?

Conclusie

Mijn conclusie is gelukkig positief over dit roze lakje van Sinful Colors. Het lakt fijn, dekt goed, dus als eerste een goede kwaliteit en ook nog een mooie kleuren. En dat maar voor die ene €2,-! Ik ben nu echt heel erg happy.

Ken jij Sinful Colors al?
Je kan Sinful Colors vinden in de Kruidvat voor €2,-. 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow