Spam je blog!

maandag, november 10, 2014



Yes, you may spam your blog legally! Ik vind het altijd leuk om blogs te ontdekken, (het lijkt wel een standaard zin), want ik zoek nog vééél blogs om dagelijks te volgen. Heb jij een blog en wil jij die even promoten *uhum*? Dan ben je hier op het goede adres!

    

De regels zijn wel dat je maar een keer je blog spamt en dat je het gewoon rustig houd. Niet 240x spammen dus. Naja, jullie kennen het wel denk ik. Ik hoop dat ik nog wat leuke blogs hier uitpik om dagelijks te volgen.


Volg je mijn blog al op Bloglovin'?


You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat leuk is dit toch altijd! Ik heb een hele leuke DIY blog, al zeg ik het zelf;) met allerlei DIY voor in huis (waxinelichthoudertjes, lampen, mandjes etc)
    Dus hou je ook van creatief bezig zijn en wil je hier niet heel veel geld aan kwijt zijn, kijk dan op
    www.iamexposing.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk dat je anderen een kans geeft hun blog in het zonnetje te zetten! Ik ga gelijk jouw blog bekijken.

    Zelf blog ik op My Cup of Care (http://www.mycupofcare.nl) een lifeblog over beauty, lifestyle, fashion en travel en dat alles overgoten met een persoonlijk sausje. Benieuwd wat er vandaag online staat? Neem zeker een kijkje, vind ik leuk! :)

    Lots of love,
    Justine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk! lekker spammen haha! Ik blog over beauty en heel klein beetje fashion!
    mijn blog: beautybyesmeex.blogspot.nl
    mooie layout heb je trouwens! Zelf gemaakt? Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leeukk heel erg bedankt ^^
    www.acyhoz.blogspot.com

    mijn blog gaat over de simpele dingen van het leven die mij laat inspireren c: ♡♥♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heehee! Leuke blog heb je! X - http://thebudgetshopper.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow