The Body Shop Strawberry Body Butter

donderdag, november 20, 2014



 Van de Body Shop kreeg ik een tester mee naar huis, de aardbeiversie van de body butter. Ik houd van voedende body butters, maar is deze heerlijk en voed het tegelijkertijd ook? Let's find out!


                                     

Say what!? Boddy Buter? Naja, maakt niet uit. Ik bekijk de onderkant toch niet heel erg.



De geur is echt heerlijk, ik ben er echt van plan om een fullsize van te kopen. Het is heel zoet, dus je moet er wel van houden. Ik houd wel van iets zoets, dus dat komt goed uit. De subtantie is heel erg dik en je gebruikt heel erg weinig. Zelfs met heel weinig is je huid gevoed en ruikt het naar zoete aardbeien. Serieus, ik wil de body butter eten door de heerlijke geur.


Conclusie

Ik houd van deze body butter! Ik ga sowieso een mini of een fullsize kopen. Ik kan je het aanraden, maar het is een geur waar je gewoon van moet houden.

Vraag jij wel eens testers bij TBS?




You Might Also Like

2 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow