Treaclemoon

zaterdag, november 22, 2014


In mijn DM Shoplog, zag je ook deze douchegel voorbij komen, namelijk de douchegel van Treaclemoon. Heel toevallig stond deze op mijn verlanglijst en toen ik onverwacht naar Duitsland ging, nam ik dan ook de goedkopere Treaclemoon douchegel mee.




De geur past heel erg bij de herfst en de kerst. Daarom heb ik er ook nog een kerstaccessoire bij gezet. Het ruikt naar zoete snoepjes, maar ik denk dat het wel bij andere in de smaak valt. De subtantie zelf is rood met een warme ondertoon en staat leuk in de koudere maanden. Hij schuimt ook heerlijk en heel snel. Wat een fijne douchegel!




Conclusie

Dit is mijn nieuwe favoriete douchegel. Treaclemoon stond al bekend om haar heerlijke douchegels en nu snap ik dat maar al te goed. Het product schuimt heerlijk en maakt mijn huid voedend en zacht na het douchen. Topspul!


Wat is jouw mening over Treaclemoon?
Je kunt Treaclemoon vinden in de Albert Heijn XL winkels voor €5-. In de DM is dit goedkoper.

You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow