Brazilian Mud Fabric Masque

maandag, december 15, 2014



 Maskers, je kunt ze gemakkelijk lifesavers noemen. Montage Jeunesse heeft een nieuwe maskers uitgebracht; namelijk de Brazilian Mud Fabric Masque. Ik wist niet wat ik hier kon verwachten, dus testte ik het uit.



Mijn huid ziet er de laatste tijd veel en veel beter uit. Goed nieuws! Zo veel last van puistjes en roodheden heb ik niet. Ik haalde de masker uit de verpakking en tot mijn verbazing was het een "opplak" masker of hoe dat ook heet. Ik had verwacht dat het ongeveer net zo zal zijn als op de verpakking, maar maakt niet uit. Ik kon er een beetje moeilijk mee poseren, dus het werd een awkward fotoshot.

Als je het masker opbrengt, word hij koud en nattig, maar plakt vrijwel heel snel aan je huid. Ik kon er rustig achter de computer mee zitten, dus ook dat was erg prettig. Na 10 tot 15 minuten haal je het eraf en toen kreeg ik een soort van laag kleimasker op mijn huid. Met lauw water verwijderen en klaar is kees.

Na het masker afhalen waren vooral mijn neus en wangen de dupe van de roodheid die de masker zich meebracht. Ze waren helemaal rood, maar ook heerlijk opgepept en opgeknapt.



Conclusie
Ik ben zeker te spreken over dit masker. Wat ik nog vergeten was te vertellen, is dat deze heel erg fruitig ruikt. Super lekker.


De prijs van dit masker ligt ongeveer bij de €2,- en is verkrijgbaar in het Kruidvat.
Heb jij nog favoriete maskers?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow