Duobeker To Go

woensdag, december 31, 2014



 Rosti Mepal is een winkel waar je accessoires voor het eten kunt kopen. Zo kun je kiezen uit Bewaren, bereiden of servies en natuurlijk nog meer. Ik mocht iets van Rosti Mepal testen en daar vertel ik je nu graag wat meer over!



Zoals je ziet staat Rosti Mepal op de deksel van de DuoBeker To Go. Het komt op de foto helaas wat blauw over, maar in het echt is het violet. In de Duobeker zit een heel handig systeem, zo kun je in de bovenste dop fruit of iets anders instoppen en onderaan water of yoghurt en noem maar op. Zo heb je altijd een tussendoortje mee en dat in een beker.




Hier komt de kleur wat beter over, maar helaas nog niet helemaal. Je kunt uit deze beker eten of drinken, dat is helemaal aan jou over. Ik heb hem zelf gebruikt om er uit te drinken.

Ken jij de Duobeker al? Zo ja, wat vind je ervan?
Je kunt de Duobeker hier kopen voor €7,99.
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet.

You Might Also Like

5 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow