Essence Is That You, Santa?

maandag, december 01, 2014

 


Een aantal maanden geleden had ik jullie al meer verteld over de Come To Town lijn van Essence. De Come To Town collectie is een kerstcollectie en bevat prachtige shimmer producten. In mijn Kruidvat winkel was ik als eerste bij de stand en nam ik dan ook een lipstick mee. Vandaag een review van de Come To Town Lipstick.








Hier zie je hoe de kleur overkomt op camera. Het is een mooie koraalrode kleur en best wel alledaags, lijkt mij. De 'E' die ingetekend is, staat super chique. Ook de rode, matte huls voelt niet goedkoop aan en ziet er mooi uit.


De swatch ziet er al goed uit; het is dus een koraalrode kleur met een roze ondertoon. Het lijkt mij een veelbelovende lipstick, maar laten we kijken wat hij betekent voor de lippen, daar gaat het immers om.



Wat een prachtig kleurtje! De lipstick brengt romig aan en laat een mooie glans achter, een semi-matte finish. Het gaat wel een beetje in de lijnen zitten, erg jammer. Voor dit prijsje kan je deze mooie lipstick niet laten zitten.






You Might Also Like

1 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow