SpaOnline.nl geeft twee geweldige acties!

zaterdag, december 13, 2014

Palmolive 2

Ik ben, zoals sommigen van jullie weten, erg gek op de sauna. Vooral om het begrip welness en relaxation. Het liefst ga ik er elke week naar toe, met name in de winter om mijn huid lekker te laten voeden. Misschien ook omdat ik verliefd ben op de kruidige geur, wat voor geur is dat precies? Genoeg gebabbeld, ik ga jullie meer vertellen over 2 hele mooie acties.




Palmolive 2


Ik begin met de Palmolive actie. Ik heb al best veel douchegels versleten en gebruikt van het merk. Gewoon door de heerlijke geur, ik heb een beetje een grote tik voor geuren die dingen hebben. SpaOnline.com heeft een geweldige actie waar je het tweede kaartje gratis bij krijgt. Ik zal eerst wat meer vertellen over SpaOnline.com zelf.

SpaOnline.com is een site waar je naar sauna's en welnesscentra kunt zoeken. Dichtbij of misschien iets verder om die vakantiegevoel te creëren. En ook in België, dus kom je uit België is dit geen probleem.

In samenwerking met Palmolive en Jumbo geeft SpaOnline.com een actie waarbij je dus het tweede kaartje gratis krijgt. Je koopt twee Palmolive producten in de Jumbo en kiest dan op SpaOnline een spa uit naar keuze. Reserveer een datum en klik op bestellen. Vul de barcode in als kortingscode op de boekingspagina. Ontvang de voucher en lever deze bij de sauna in. Simple as that!




                 
Ook krijg je als je twee Palmolive doucheproducten bij de Jumbo koopt een kraskaart. Via deze kraskaart kan je een Cruise Middelandse Zee van €2500,-  winnen. Deze is geldig voor 2 personen en vaart vanuit Hamburg naar Southampton met de Norwegian Escape. Dit wil je toch niet missen?




Echt super gaaf, deze acties! Ga jij meedoen? 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Palmolive is echt een fijn merk gebruik het erg vaak

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah! Palmolive, ik heb het al lang niet meer gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow