Mijn 3 favoriete kerstlipglossjes (+swatches)

zondag, december 21, 2014



Ja ja, we moeten er aan geloven of je het wilt of niet; kerst staat weer voor de deur. En met kerst pakken veel mensen het uit, met echt werkelijk waar alles. Met make-up, kleding, sfeerdingen en ook lipgloss. Over dat laatste laat ik mijn 3 favoriete lipglossjes zien bij kerst.




We beginnen met de Cherry Me van Technic. Een paar jaar geleden heb ik deze gekregen van een vriendin voor Sinterklaas, maar daarna nooit meer aangeraakt. Toch vind ik het wel wat hebben, want in het potje lijken de kleuren op een candy cane. Als je de lipgloss op je lippen smeert krijgt het een zacht roze kleurtje.


De tweede lipgloss. Deze heb ik uit Rusland gehaald en hij bevalt me ontzettend. Er zitten veel glitters in en het lipglossje is heel shiny. De lipgloss heeft een lichtroze substantie, erg mooi. De lipgloss brengt gemakkelijk aan en verspreid zich goed over de hele lippen.

                                                                           (review)

Daarna Divine, hier heb ik al een review over geschreven. Ik kan hier niet zoveel over vertellen, alleen maar dat het ook best veel shimmer bevat. Wil je een uitgebreide review over Divine, raad ik je het aan om op de link review te klikken, onder de collage.



Wat ga jij doen met Kerst? 

You Might Also Like

3 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow