Mijn 3 favoriete tassen bij Marington

maandag, december 22, 2014

Lifestyle webshop

Vandaag een extra artikel, soms komt er op mijn blog een extra artikel; deze komt dan om 15:00 online. Laten we snel verder gaan naar het bericht zelf! De webshop Marington bied een grote assortiment uit tassen aan. Vandaag laat ik jullie dan ook mijn 3 favoriete tassen bij Marington zien!


Leren Dames Aktetas Montecristo Bruin
Leren Dames Aktetas Montecristo Bruin (€279,95)

Als eerste deze leren tas die een bruine kleur heeft. Het heeft wel een enorm prijskaartje eraan hangen en dit is vrijwel meteen de duurste tas uit mijn 3 favorieten, maar dit is natuurlijk wel leuk voor de luxepaardjes onder ons. Ik vind de kleur en de design echt geweldig en deze staat zeker op mijn wishlist.


Leren Laptoptas Fabrizio Dark Brown
Leren Laptoptas Fabrizio Dark Brown (€179,95)

Voor school moet ik soms wel een laptop meenemen en omdat ik het niet in mijn rugzak kwijt wil, lijkt mij dit de ideale tas. Het is een mooie strakke tas en heeft gouden ritsen. Erg mooi, vind ik zelf! Mijn laptop zelf is ook niet zo groot, dus dan past deze er erg gemakkelijk in.
HJ de Rooy Clutch 542991 Red
HJ de Rooy Clutch (€84,95)


Daarna, deze kleine en schattige tasje. Hier past denk ik net je portomonee, je mobiel en nog een lipgloss in.  Je kan hem als een clutch gebruiken of je gebruikt hem als het ware als een klein tasje. De tas die ik gekozen heb voor in mijn 3 favoriete tassen artikel te komen, is felroze of lichtrood. Ik vind hem vooral erg handig om naar een etentje mee te nemen of als je een dagje weg gaat. Van alle drie vind ik deze denk ik toch het leukste.


Wat is jouw favoriete tas bij Marington? 


You Might Also Like

0 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow