TBS Glazed Apple Body Butter

woensdag, december 24, 2014


De Glazed Apple is een lijn van de kerstcollectie bij TBS. Zoals je al hoort en leest, is het een lijn van appels. Hele zoete appels met glazuur en al. 


De substantie is groen en heeft een luchtige, bodylotion-achtige creme. De geur ruikt naar hele, hele zoete appels, erg lekker. 



Zoals je ziet, een hele luchtige body butter. Ik heb ook een Strawberry body butter en die is wat dikker en heeft een vaste vorm. Ik vind de body butter erg lekker ruiken, ik kan er gewoon niet van af blijven. In het begin dacht ik dat het wat weg had van de Strawberry body butter, maar dat is niet het geval. Dit is echt een body butter waar ik expres heel lang mee ga doen, stel eens voor dat hij in de volgende kerstcollectie niet komt!


Ken jij de Glazed Apple lijn al?


You Might Also Like

4 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow