Waxzaken.nl Review

zaterdag, december 20, 2014


Wat houd ik toch van waxmelts, ze zijn goedkoper dan een geurkaars maar soms hebben ze hetzelfde effect als een geurkaars. En soms hebben ze een veel betere kwaliteit dan een geurkaars. Waxzaken.nl heeft mij een pakketje opgestuurd met vijf leuke kerstgeuren. Kijk hoe schattig ze het verpakken, in een leuk wit zakje. Tijd voor een review!







Christmas Graving
€0,60

Deze waxmelt is het donkerste van de vijf, het is een hele donkerroze kleur. En dat past goed bij mij, ik hou namelijk van roze. Ook van andere kleuren, hoor! Naast dat het ook de donkerste kleur heeft, heeft het ook de kruidigste en spicy geur van de groep. Het geeft mij echt een herstgevoel, omdat het kaneel heel erg naar voren komt. Het is best wel een geur die de ruimte vult.

                                       Topnoten: Sinaasappel, Grapefruit, Citroen en Appel
                                       Middennoten: Kaneel, Gember, Wortel en Nootmuskaat
                                       Basisnoten: Buttercream en Vanille



Christmas Cookies
€0,60

En dit is dan de zoete geur van de vijf, is het trouwens hinderlijk dat ik van de vijf typ, en deze is koekjesglazuur wit. Als je snapt wat ik bedoel. Ook zit er een heel klein geurtje van snoep aan. Het doet mij vooral denken aan versgebakken koekjes, van die hele zoete koekjes. Waxzaken.nl beschrijft Christmas Cookies als: "Deze geur ruikt naar versgebakken, boterachtige kerstkoekjes met een suikerzoet laagje glazuur." Jummie!



Christmas Memories
€0,60

Deze is denk ik mijn favoriet, want het is echt moeilijk om te kiezen uit vijf overheerlijke geuren. Deze is vooral erg fris, niet zo fris als een gewassen was maar iets heel anders. Christmas Memories heeft namelijk een spicy touch, waarschijnlijk door de kaneelstokjes die Christmas Memories bevat.

                                     Topnoten: Sinaasappelschil en Cranberrysaus
                                     Middennoten: Kanaalstokjes en vers gemalen kruidnagel
                                     Basisnoten: Groen en Dennenappels




Christmas Splendor
€0,60

Ook dit is een kruidige geur, heerlijk om tijdens kerst op te branden. Het gaf mij vooral een gezellige sfeer. Wat ik heel uniek aan deze geur vind, is dat er door deze geur heen ook iets zoets zit. Ook een kleine percentage fris, maar die ruik je niet echt erg. Dit is denk ik wel echt een geur waar ik erg over na moest denken.



Kerstbomen Bos
€0,60

Ook zo'n heerlijke frisse geur, maar deze is echt fris fris. Hij doet me ook denken aan een bos, best apart. Maar ook deze frisse geur heeft ook iets daar naast en dat is een zoet iets. Wat het is, weet ik niet precies, maar de combi is erg lekker ervan.



Ken jij WaxZaken.nl? 
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 






You Might Also Like

7 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow