Ziaja Bath & Shower Gel Bubble Cola

zaterdag, december 27, 2014

 

 Na mijn 2 enthousiaste reviews van Ziaja, komt deze douchegel aan boord. Dit is een hele lekkere douchegel, namelijk in de geur Cola! En wie is er daar nou niet gek op? Oh ja, stay tuned. Binnenkort komt namelijk een winactie hiervan online die ik van Ziaja onder jullie mag verloten.






De douchegel is doorzichtig bruin, echt de kleur van cola. En het ruikt erg, erg, erg, erg en nog eens erg veel naar cola. Ik krijg er haast dorst van. Ik houd van de geur van cola, dus dit is echt voor mij perfect. In een grote fles zit 500 ml en daar kan je denk ik meer dan 2 maanden mee doen.


Douchen met dit product is echt een pretje. Het ruikt heerlijk naar cola en ook voor mensen die geen kinderen meer zijn, is dit natuurlijk ook fijn. De douchegel zorgt voor heel veel schuin, misschien dat het daarom voor een pretje zorgt, zodanig veel dat ik het ook als badschuim gebruikt heb. Dat was trouwens ook erg lekker. In de douche of in het bed ruikt het wat sterker, maar na afloop ruik je nog iets heel zachts ervan. Zelf vind ik dit erg prettig, want de hele dag de colalucht om me heen? Daar krijg ik veel te veel dorst van, haha! Ook droogt het de huid niet uit, erg prettig.


Ken jij Ziaja al?
Je kunt de Ziaja Bath & Shower Gel Bubble Cola hier kopen voor €3,69
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb van een bedrijf. Dit beïnvloed uiteraard mijn mening niet. 

You Might Also Like

6 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow