4 producten van Elizabeth Arden

donderdag, januari 15, 2015


Vandaag een lekker uitgebreide review. Ik heb hier best wel lang over gedaan, want zo'n lange, uitgebreide review, dat maak ik niet erg vaak. Vandaag een review van deze 4 producten van Elizabeth Arden.





 Elizabeth Arden was een merk die ik nog niet heel goed kende, nu wel wat beter. Het is een high-end merk en stiekem vind ik dat erg leuk.

Het was goed ingepakt en dat vind ik echt een must, al zie ik dat niet heel vaak bij andere merken.


In de eerste verpakking zitten 3 mini's in. Super schattig! V.l.n.r. 3-in-1 daily cleanser exfoliator primer, anti-fatigue eye cream en de stress recovery night cream. Lijken me aan de namen te zien hele fijne producten!


In de tweede verpakking zit een fullsize product; namelijk de radiance boosting moisture cream spf 15. Ook dit lijkt me een heerlijk voedende product.


Yes, je ziet die leuke kerstdingen op de achtergrond, maar goed. Dit is dus de crème creme. Zelf ben ik echt fan van dikke, smeuïge crèmes. Vooral hele voedende, anders heb je er niet heel veel aan in mijn geval.

Dit is het klepje die je open moet doen, ik vind dat er best wel luxe uit zien. Budget merken zoals Essence en Catrice hebben dat volgens mij niet.


Zoals je ziet, een dikke crème. De geur is echt geweldig lekker, vooral fris. Geen crèmegeur, maar wel een verzorgde geur.


Zo ziet de crème eruit, lekker dik. Je wrijft het gemakkelijk uit en trekt daarnaast ook nog heel snel in. Daarnaast verzorgd de crème mijn huid ook goed. Mijn nieuwe favoriet.


We gaan verder met de drie laatste producten, die in het tweede pakketje zaten.

 De 3-in-1 Daily Cleanser Exfoliator Primer is het tweede product dat ik review. Ik wist niet wat ik hier zo goed van moest verwachten, want is het een primer of een cleanser? Ik heb het uitgebreid op mijn hand gebruikt en het is een scrub.


 Persoonlijk vind ik het zelf fijner om een tube te gebruiken, dan hoef je niet met je vingers in een pot en het is bovendien ook veel hygiënischer.

 Zoals je ziet, het is een scrub. Echt super fijn om dode huidcellen mee te verwijderen, maar ik had van een primer of cleanser toch iets anders verwacht. Omdat het een 3-1 is, denk ik dat het een cleanser, scrub en primer is. Super handig, 3 dingen in een tube! Het heeft trouwens dezelfde geur als het potje.

Het derde product is deze oogcrème. Op het internet zie ik dat de meningen hier over verdeeld liggen, maar zelf vind ik een oogcrème wel erg fijn. Ook dit is een tube en ik denk dat dit een mini / sample is. Fijn om uit te testen wat je zelf fijn vind!


Ik heb minder last van mijn donkere kringen en dat komt mede door dit product. Je brengt een klein beetje van het product onder je oog en masseert het er daarna in. Fijn product.


We zijn weer bij het laatste product aan gekomen, namelijk de Stress Recovery Night Cream. Het lijkt wel een beetje standaard, maar ook deze zit bepakt in een tube. Ik zelf gebruik af en toe een nacht crème, maar soms vind ik het ook wel echt nodig!

Ook dit breng ik met toefjes (snap je het nog?) aan en masseer het dan in mijn huid. Dat is voor mij echt iets wat werkt en ik doe het dan ook vaak niet op een andere manier. Ook deze heeft dezelfde geur als de drie voorafgaande producten, een heerlijke geur vind ik.

Ik vind het vier heerlijke producten, heb jij deze al uit geprobeerd?
De waarde van dit pakket ligt rond de 70 euro en is verkrijgbaar bij o.a de Kruidvat.


You Might Also Like

5 reacties

Hartelijk dank voor je reactie! :)
Ik zal zeker een kijkje nemen op jouw blog.

Popular Posts

Like us on Facebook

Blogging isn't about publishing as much as you can. It's about publishing as smart as you can.
- Jon Morrow